Търси имоти
Брокерски УСЛУГИ

Услуги за
Наематели

Какво предлагаме

I. Представителство на Наемател

Представителство на Наемател е комплексна услуга, в която включваме обслужване на всичките си клиенти Наематели, които търсят да наемат подходящ за нуждите си офис.

Не е нужно да контактувате с голям брой различни агенции за различни офиси. Ние ще ви предложим професионално всички подходящи за Вас офиси в гр. София на едно място, с едно телефонно обаждане.

Важно е да отбележим, че и при тази услуга работим на принципа success fee, при който клиентът дължи комисионно възнаграждение единствено и само ако наеме предложен от нас офис.
N.B. За клиенти Наематели с търсене на офис площи над 300 кв.м., при желание от страна на Наемателя, предлагаме лично посещение на наш консултант в офиса на клиента с подходящо презентиране и последващо офериране на всички свободни към момента офиси на локалния пазар, които отговарят на параметрите на неговото търсене.
В тази услуга включваме:

1.   Първоначално вербално консултиране на клиента за особеностите в конкретното търсене
2.   Професионално офериране на офиси с подходящи за търсенето на клиента параметри
3.   Извършване на огледи на избраните от клиента офиси
4.   Консултации и договаряне на условията за наемане при избран офис
5.   Правно обслужване при подготовката за подписване на Договор за наем
6.   Организация на подписване на Договор за наем за избрания имот
7.   Предаване на ползването на имота с двустранен Приемо-предавателен протокол
Релокация на Наемател е специфична услуга, която предлагаме на клиенти Наематели, които,
поради промяна на:

·       пазарните условия
·       икономическото си развитие
·       специфични изисквания,
·       развитието и визията си  

имат нужда да увеличат или да намалят размера и/или локацията на наеманите от тях към момента офис площи.  
При възникване на такава необходимост и желание от страна на Наемателя предлагаме релокация на офиса му при всички условия на Услугата ни Представителство на Наемател, описана по-горе.
Консултираме Наемателя относно адекватността и актуалността на параметрите на офиса, който е наел към момента / съотношението локация / наем / клас на сградата / оборудване / и актуалните регионални пазарни условия и трендове към конкретния момент.

II. Релокация на Наемател

Предоговаряне на наемни условия и цени е специфична услуга, която предлагаме на клиенти Наематели, които смятат, че съотношението на основните параметри / локация / наем / клас на сградата / оборудване / на офиса, който са наели към момента, не са актуални на пазарните условия и трендове на регионалния пазар и искат да актуализират условията и статуса на наема си.
Осигуряваме и съдействие при преговорите му с наемодателя / наемодателите за достигане и договаряне на справедлив пазарен наем.  
Въз основа на дългогодишния ни опит, практика и детайлни познания на пазара, ние консултираме Наемателя за адекватността на искането му. Изготвяме конкретно пазарно проучване на актуалното предлагане на подобни офиси на регионалния пазар. На база на това проучване, заедно с Наемателя, уточняваме реалните актуални параметри на условията и наема в конкретния офис, който ползва.

III. Предоговаряне на наемни условия и цени

Space planning

Recent projects

View all